سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

95/7/28
11:50 ص

تور ارزان دبی(هتل فونیکس)

یکی از ارزانترین هتل های دبی که از نظر امکانات خیلی هم خوب هست هتل فونیکس است حالا ما با داشتن هم تور ارزان دبی هم یک هتل درجه یک میتوانیم به راحتی به دبی سفر کنیم و از همه مکان های دیدنی دبی دیدن کن

 

هتل فونیکس دبی یک انتخاب عالی برای اقامت در دبی در سفرهای تفریحی و یا تجاری است. این هتل 3 ستاره فقط 7 کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد و با این موقعیت مکانی عالی امکان دسترسی عالی به جاذبه های شهر دبی را برای مسافران مهیا می کند. هتل فونیکس برای جلب رضایت مسافران سرویس بی عیب و نقص و خدمات و امکانات ضروری را در اختیار مسافران می گذارد. برخی از امکانات این هتل عبارتند از: مرکز تجاری، گاو صندوق، روزنامه و رختشوی خانه. با انتخاب این هتل از اقامت در اتاق های با کیفیت آن لذت خواهید برد. اتاق ها دارای اینترنت بی سیم، سشوار، روزنامه، تلویزیون و ماهواره هستند. این هتل امکانات تفریحی از قبیل سونا و ماساژ در اختیار مسافران میگذارد. هدف شما ازسفر به دبی و تور دبی هر چه که باشد، هتل فونیکس بهترین انتخاب برای اقامت شما خواهد بود.

امکانات هتل فونیکس دبی

پذیرش شبانه روزی، کرایه اتومبیل، آسانسور، رستوران، ارائه سرویس شبانه روزی، رختشوی خانه، سالن برگزاری جلسات، مرکز تجاری، صرافی، گاوصندوق، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، ماساژ، سونا، اینترنت بی سیم در اتاق ها و در لابی. کارمنان این هتل به زبان های عربی، روسی، انگلیسی و هندی صحبت می کنند

تور ارزان دبی را از مراکز معتبر خریداری کنید).)


95/7/28
11:45 ص

تور ارزان استانبول(تراس شیشه ای)

بشر به تازگی کارهای خارقالعاده ای می کند که حتی باعث حیرت و شگفتی خود می شود افراد خلاق و هنرمند در یکی از شهر های ترکیه در دل طبیعت این شهر زیبا یک تراس درست کرده که شما حتی با نگاه کردن به آن آدرنالین خونتون زیاد میشود چه برسه به ایستادن در این تراس و تنها لازمه رفتن به این تراس هیجان انگیز خریدنتور ارزان استانبول میباشد

شهر سافرانبلو ترکیه هنوز بافت قدیمی خود را حفظ کرده است و تاکنون 1008 اثر تاریخی در آن به ثبت رسیده است که شامل  1 موزه خصوصی ، 25 مسجد ، 5 مقبره ، 8 چشمه تاریخی ، 5 حمام ترکی ، 3 کاروانسراها ، 1 برج تاریخی ساعت ، 1 ساعت آفتابی ، پل های تاریخی قبرستان ها و صدها خانه تاریخی و …میباشد که ما با خریدن تنها تور ارزان استانول میتوانیم به همه این مکان ها برویم و هزینه ایم آنچنان خرج نکنیم .

تور ارزان استانبول

 این شهر توسط یونسکو به عنوان یک ناحیه بین المللی فرهنگی و یکی از میراثهای جهانی ثبت شده است . از مناظر طبیعی این منطقه نیز میتوان به پارک چاملیک اشاره کرد که رنگ آمیزی عجیبی از طبیعت را به نمایش گذاشته است

یکی از جاذبه های گردشگری ترکیه در شهر سافرانبلو ، کریستال تراس است . این تراس شیشه ای بر فراز دره توکاتلی ساخته شده و منظره ای زیبا را برای دوستداران طبیعت به نمایش گذاشته است . کریستال تراس سافرانبلو  80 متر از سطح زمین ارتفاع دارد و دارای عرضی به طول 11 متر می باشد . این تراس شیشه ای که میتوانید از روی آن به اعماق دره نگاه کنید میتواند 750 تن وزن را تحمل کند و از سه قطعه شیشه ای به ضخامت 3 سانتیمتر درست شده است . حدودا 400 نفر می توانند همزمان روی تراس قرار گیرند اما تنها 30 نفر همزمان میتوانند از منظره دره بهره مند شوند .

تور ارزان استانبول را از مراکز معتبر خریداری کنید



95/7/28
10:46 ص

 

تور ارزان مشهد(دره هفت حوض)

یکی دیگر از جاذبه های مشهد دره خلج است که دارای هفت حو ضچه زیبا میباشد  که در دل کوه های خلج واقعه شده. با تور ارزان مشهدمیتوانید از این دره زیبا دیدن کنید. و از طبیعت بی نظیر آن لذت ببریم.
یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی مشهد که در دل کوه های خلج جا داره هفت حوضه. این منطقه حدود 7 کیلومتر با مشهد فاصله داره. بعد از طی این مسافت باید ماشین را پارک کنید و باقی مانده ی مسیر که 2 کیلومتر است رو پیاده طی کنید. این منطقه شامل 7 حوضچه طبیعیِ که آب در آنها جریان داره .

تور ارزان مشهد

بعضی از این حوضچه ها به اندازه یک استخر کوچک وسعت دارن. آب بعد از عبور از این هفت حوضچه به حوضی بزرگتر می ریزه و رودخانه مسیرش رو ادامه می ده. این پدیده طبیعی حوض ها یا «دولین های» متعدد، بر اثر فرسایش شیمیایی توسط باران های اسیدی در بستر یکی از سرشاخه های رودخانه طرق از در ارتفاعات رو به جنوب بینالود شگل گرفته.

بکر و دست نخورده بودن این منطقه، پرتردد و پر بازدید نبودن و سکوت عجیبی که در آن حکمفرماست آرامش عجیبی به شما هدیه می کنه؛ تنهاصدای جریان آب، گوش ها رو نوازش می ده و با خریدن تور ارزان مشهد می توان به این بهشت زیبا رفت

برای رسیدن به زیباترین پدیده و جاذبه طبیعی شهر مشهد، باید به دل کوه های خلج در اطراف مشهد سفر کنید. بعد از وارد شدن به شهرک سیدی و جاده خلج، بعد از طی کردن حدود 3 کیلومتر از جاده، به دوراهی می رسید. باید جاده اتوبان و آسفالت سمت چپ رو ادامه بدید تا به میدان مانندی برسید. اگر قصد سفر به این منطقه رو دارید باید بدونید بعد از رسیدن به این میدان باید اتومبیل تان را پارک کنید، حدود 2 کیلومتر از مسیر رو پیاده طی کنید تا به «هفت حوض » برسید.
به دلیل و جود سنگ های صاف و صیقلی باید جانب احتیاط را پس از ورود به منطقه فراهم نمود. به گردشگران توصیه می شه حتی المقدور و به علت کوهستانی بودن منطقه بین طلوع تا غروب آفتاب از محیط طبیعی و دلپذیر این مکان استفاده کنید و وسایل و لوازم مناسب از قبیل کفش، لباس و... به همراه داشته باشید.

(تور ارزان مشهد را از مراکز معتبر خریداری کنید)



95/7/27
12:38 ع

تور ارزان استانبول(کافه پییر لوتی)

کافه همیشه جایی است که حاله آدمو خوب میکنه و چه بهتر که کافه یه فضای باز و دلچسب داشته باشه و استانبول یه کافه ای هست که بی نهایت حاله خوب به آدم میده و چشم اندازه بی نظیر آن واقعا خیره کنندست مخصوصا زمانی که خورشید غروب میکنه و رنگ طلایی و نارنجیشو میندازه رو آب و ما با در اختیار گذاشتن تور ارزان استانبول رفتن شمارو به استانبول راحت کردیم.


پییر لوتی یه کافه خیلی محبوبه که به یاد یک ارتشی و نویسنده فرانسوی که سفرهای زیادی می کرده و سفرنامه می نوشته، این اسم رو روش گذاشتن. این کافه قدیمی چشم انداز زیبایی از شاخ طلایی داره و می تونین ساعتها صرف مزه کردن چای و قهوه در تراس این کافه با چشم اندازهای باشکوهش کنید. بهترین زمان برای حضور در این کافه، وقتیه که خورشید پایین میره و رنگش رو به آب می ده که به این اثر شاخ طلایی می گن

تور ارزان استانبول


این تازه ترین مکان رمانتیک در استانبول است،که زوج های عاشق را مجذوب خود کرده و به پاتوق عشاق معروف شده.


(تور ارزان استانبول را از مراکز معتبر خریداری نمایید)



 


95/7/27
11:54 ص

تور ارزان کیش (بهترین هتل کیش از نظر مسافران تور ارزان کیش)


اگر همراه ما باشید تا انتهای این مقاله که در چند قسمت یا پست ارائه میشود، مطمئنا با اطلاعات کامل تری هتلهای خود را انتخاب میکنید چرا که ما اعتقاد داریم مسافر به ما اعتماد دارد در نتیجه لایق بهترین اطلاعات است که توسط تیم خبر گردی ما در خدمت قرار میگیرد.
بهترین هتل کیش از نظر مسافران تور ارزان کیش متفاوت است! بعضی از افراد می گویند که هتل داریوش خوب است ولی بعضی از مسافران می گویند که بهترین هتل کیش، شایگان است! در ادامه نظرات مردم را درباره هتل های کیش می خوانیم.
اگر همراه ما باشید تا انتهای این مقاله که در چند قسمت یا پست ارائه میشود، مطمئنا با اطلاعات کامل تری هتلهای خود را انتخاب میکنید


تور ارزان کیش


هتل های 3 ستاره کیش


علی: هتل سان رایز از نظر تمیزی نسبت به هتل هایی که در سایر شهرها رفته بودم خوب بود و برخورد پرسنل رضایبخش بود.مشکلش کافی شاپ بود مینی بار و مواد داخل یخچال قیمتش را روی یخچال نوشته بودند نسبتا گران اما موقع تسویه حساب خیلی بیشتر از اون حساب کردن.مثلا حساب من 50 تومن بود ولی ازم 65 تومن گرفتن.
ابوترابی: سلام و تشکر از پرسنل خوبه هتل سان رایز کیش. من به همراه همسر و دو دخترم در هتل سان رایز اقامت داشتیم و خیلی از امکانات هتل راضی بودیم. نسبت به قیمتی که داشت شاید میتونم بگم یکی از بهترین هتل های کیش بود. همه چیز به موقع. اتاق ها خیلی تمیز. سرویس بهداشتی خیلی خوب. صبحانه کامل و سالم. پرسنل راهنما و لیدر هتل خیلی خوب راهنمایی و پیشنهاد می داد. نزدیک به مراکز تجاری. کلا هماهنگی های لازم به موقع انجام می شد. ما خیلی راضی بودیم و به دوستان هم پیشنهاد این هتل رو  میدم.


کریمی: با سلام خدمت دوستان.هتل سان رایز با توجه به هزینه ای که پرداخت کردیم هتل بسیار خوبی بود و فاصله خوبی با مراکز خرید داشت.از نظر نظافت و رسیدگی بسیار رضایت بخش بود.از نظر معایب فقط ساختمان و تجهیزات آن قدیمی بودن و بوی مواد ضد عفونی کننده در فضا وجود داشت.برخورد مسئولین هتل بسیار خوب بود و....این بود تور کیش ما.


سمیرا: اگر بشه همراه این هتلهای 3 ستاره خدماتی دیگر مانند گشت شهری بیشتر داشته باشه تا خدمات این هتلها نیز بهتر بشه. در کل هتل جام جم خوب بود.
محمدعلی:به دوستانی که هتل سان رایز را انتخاب میکنند به نظر من هتل خوبیه نسبت به سه ستاره های دیگه.اتاق ها تمیز بود کیفیت رستوران خوب بود بر خورد پرسنل عالی اماتنها عیبی که داشت نظارت نکردن برقیمت دوچرخه وموتورهای بیرون محوطه بود قیمتش نسبت به جاهای دیگه دوبرابربود فقط همین وگرنه همه چیزخوب بو
مردان: سلام اقامت تور کیش من به همراه همسر ودوفرزندم بمدت 4شب در اتاق 401 این هتل اقامت داشتیم از نظر هتل 3ستاره بسیار خوب بود اما میخواستم بگم عزیزانی که تجربه هتل هایی مانند پارسیان وشایان را از نظر مسافت تا بازارها واسکله تفریحی داشته اند بهیچ عنوان همچین انتظاری از این هتل از نظر مسافت نداشته باشند 90درصد جاهایی که میخواهند بوند باید باتاکسی بروند ولی از نظر هتل وغذا در مقایسه با هتل های 3ستاره کیش خوب بود.
علی:سلام من و همسرم 3شب در هتل سان رایز اقامت داشتیم.استقبال  و برخورد کارکنان پذیرش خوب بود اتاق ما تمیز ود.ترنسفر برگشت نداشت.صبحانه کامل و تمام شارژ میشد. امکانات تفریحی و راهنما داشت.درکل هتل 3 ستاره خوبی بود

هتل جام جم کیش


سجاد: من به همراه دوستم مجردی در اردیبهشت 95 به جزیره سفر کردیم.سه شب در هتل جام جم کیش اقامت داشتیم.هتل کمی از مراکز خرید دور است که البته وجود تاکسی باعث رفع این مشکل می شود. هتل کاملا آرام و تمیز بود. ملحفه در اتاق ها نبود.صبحانه هتل برای یک هتل سه ستاره خوب بود. یه عیب بزرگش این بود که داخل اتاق ها فقط دستشویی فرنگی داره.


ساناز: سلام، من همیشه برای تور کیش میرفتم هتل جام جم کیش که ایندفعه واقعا پشیمون شدیم از اقامتمون تو هتل جام جم کیش، آبگرم اتاقمون خراب بود یک ساعت درست کردنش طول کشید بعدش کولر خراب شد یجوری اب داد که کف اتاق نمیشد راه رفت، اونوقت رسپشن می گفت طبیعیه، بنظر شما طبیعیه؟ ما ازشون خواستیم که اتاقمون رو عوض کنن که با اکراه اینکارو انجام دادن.من اصلا هتل جام جم کیش رو پیشنهاد نمی کنم.
پانیذ:ما در تور کیش خودمون از اول تا هفتم فروردین در این هتل بودیم.ترنسفر به موقع ولی برای دو هتل بود. بعد از پذیرش و تحویل اتاق یک لحاف اضافه خواستیم که حدود یک و نیم ساعت بعد! آوردند البته بعد از خوابیدن پسرم 3 ساله ام. رستوران کوچک بود و توانایی پاسخ گویی به مسافران ضعیف بود بطوریکه ما همیشه منتظر خالی شدن میز ها بودیم. تمیزی اتاق و تخت خواب در حد متوسط بود.کلا نسبت به مبلغ گرفته شده که در عید چند برابر میشود خدمات ارایه شده ضعیف بود.


(تور ارزان کیش را از مراکز معتبر خریداری نمایید)



 


مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
مانلی پرواز ، تور لحظه آخری ، تور ارزان مشهد ، تور ارزان دبی ، تور ارزان کیش ، تور ارزان استانبول ، تور لحظه اخری ، تور مشهد ، تور چارتر استانبول ، تور چارتر دبی ، بلیط ارزان دبی ، بلیط ارزان استانبول ، تور چارتر کیش ، تور کیش ، تور چارتر مشهد ، تور دبی ، بلیط ارزان مشهد ، بلیط ارزان کیش ، تور استانبول ، تور مالزی ، تور هوایی مشهد ، تور لحظه آخری کیش ، تور ارزان مالزی ، خرید آنلاین بلیت هواپیما ، رزرو آنلاین ، تور لحظه آخری دبی ، تور لحظه آخری مشهد ، تور ، تور ارزان ، تور تایلند ، تور زمینی مشهد ، تور ارزان تایلند ، تور لحظه آخری استانبول ، تور دبی از تهران ، تور مالزی دقیقه90 ، تور مالزی لحظه آخری ، تور مالزی تابستان96 ، تور ارمنستان ، بلیط ارزان ، اخبار گردشگری ، تابستان96 ، تور آنتالیا ، تور دبی تابستان96 ، تور دبی دقیقه90 ، تور لحظه آخری مالزی ، تور مشهد لحظه آخری ، تور کیش تابستان96 ، تور دبی لحظه آخری ، تور دبی 96 ، تور تایلند تابستان96 ، تور ارزان ارمنستان ، تور لحظه آخری ارمنستان ، تور مالزی از تهران ، قیمت تور دبی نوروز 96 ، سفر ، تور مشهد دقیقه90 ، تور هوایی کیش ، تور هوایی ارمنستان ، تور کیش نوروز97 ، تور ارزان آنتالیا ، تور ارزان کربلا ، تور استانبول دقیقه90 ، تور لحظه آخری تایلند ، آژانس مسافرتی ، نوروز 97 ، هتل ، بلیط تور دبی نوروز 96 ، تور دبی از اصفهان ، تور دبی نوروز 96 ، تور تایلند لحظه آخری ، تور مشهد نوروز97 ، تور کیش نوروز ، تور کیش از تهران ، تور کیش دقیقه90 ، تور کیش لحظه آخری ، تور مشهد هوایی ، تور هند ، تور مشهد زمینی ، تور مشهد تابستان96 ، تور مشهد نوروز ، دبی ، تور استانبول تابستان96 ، تور استانبول لحظه آخری ، بلیت ارزان مشهد ، نرخ مناسب ، هتل های دبی نوروز 96 ، نوروز 96 ، کیش ، بلیت ارزان هواپیما ، تفریحات دبی ، تفریحات کیش ، تور ارمنستان تابستان96 ، تور استانبول از تهران ، تور ارزان مارماریس ، تور ارمنستان دقیقه90 ، تور ارمنستان لحظه آخری ، تور ترکیه ، تور چارتر ، تور دبی از شیراز ، تور دبی با پرواز ماهان ، تور زمینی ارمنستان ، قیمت تور استانبول نوروز 96 ، قیمت تور مالزی ، مسافرت ، تور مشهد از تهران ، تور مالزی ارزان قیمت ، تور هند تابستان96 ، تور کیش نوروز 96 ، تور کوالالامپور ، تور مارماریس ، تور مالدیو ، تور لحظه اخری مشهد ، تور لحظه اخری کیش ، تور مشهد نوروز 96 ، تور مشهد نوروز 97 ، مشهد ، شاندیز مشهد ، جزیره کیش ، چارتر استانبول ، تور زمینی کیش ، تور چارتر تایلند ، تور خارجی ، تور تایلند از تهران ، تور ارزان مالدیو ، تور ارزان هند ، تور بانکوک ، تور آنتالیا تابستان96 ، بلیط چارتر ، بلیط هواپیما ، بلیت ارزان استانبول ، بلیت ارزان کیش ، بلیت هواپیما ، کاروان کربلا ، نرخ ارزان ، مکان‌ های تاریخی مشهد ، تور های نوروزی ، نوروز ، هتل درویشی مشهد ، کاروان هوایی کربلا ، نوروز97 ، هتل های استانبول نوروز 96 ، ویژه اسفند ، بلیت هواپیما مشهد ، بلیط ، بلیت ارزان هواپیما مشهد ، بلیت ارزان هواپیما کیش ، بلیت مشهد ، آژانس هواپیمایی ، آنتالیا ، امارات ، بلیط لحظه آخری ، بلیط تور کیش نوروز 96 ، بلیط هواپیما مشهد ، بلیط ارزان کربلا ، تایلند با پنج ویژگی جهانی ، تفریح ، تور پاتایا ، تور پوکت ، تور اقساطی ، تور استانبول،تور ارزان استانبول،تور لحظه آخری استانبول،تور استان ، تور استانبول 96 ، تور استانبول نوروز 96 ، تور استانبول نوروز 97 ، تور ارزان دبی نوروز 96 ، تور ارمنستان از تهران ، تور تایلند با پرواز ماهان ، تور تایلند دقیقه90 ، تور تابستان96 ، تور ترکیبی مشهد ، تور چارتر مالزی ، تور چارتر کربلا ، تور گرجستان ، تور لحظه آخری آنتالیا ، تور زمینی ، تور دبی تابستان 96 ، تور دبی ارزان قیمت ، چارتر دبی ، چارتر مشهد ، چارتر کیش ، تورهای ارزان ، خرید ارزان بلیت هواپیما ، خرید انلاین بلیت هواپیما ، رفت و آمد در کیش ، دومین شهر پهناور ایران ، شهر شاندیز مشهد ، قیمت تور تایلند ، رستوران های معروف مشهد ، فستیوال ، سفر خوب ، سفر هوایی ، لحظه آخری ، مراکز خرید کیش ، مکان های دیدنی استانبول ، قیمت تور کیش ، قیمت تور کیش نوروز 96 ، تور مشهد ویژه تعطیلات نوروز ، تور مشهد با پرواز ماهان ، تور مشهد 96 ، تور مالزی،تور ارزان مالزی،تور لحظه آخری مالزی،تور مالزی دقیقه90، ، تور لوکس دبی ، تور لحظه آخری هند ، تور مالدیو تابستان96 ، تور مالدیو دقیقه90 ، تور مالدیو لحظه آخری ، تور مارماریس لحظه آخری ، تور مالزی تابستان 96 ، تور کیش نوروز 97 ، تور کیش 96 ، تور های لحظه آخری ، تور کربلا ، تور کیش ویژه بهار ، تورهای لحظه آخری ، تورهای نوروزی ، تورهند لحظه آخری ، توصیه های سفر به مشهد,تور مشهد,تور ارزان مشهد,تور لحظه آخری مشهد ، جاذبه تفریحی ارمنستان ، جاذبه دیدنی مالزی ، جاذبه گردشگری ، جاذبه گردشگری ارمنستان ، جاذبه گردشگری دبی ، جاذبه گردشی کیش ، جاذبه محلی کیش ، جاذبه های ارمنستان ، جاذبه های تایلند ، جاذبه های تایلند که کمتر کسی دیده است! ، جاذبه های تفریحی کیش ، جاذبه های دیدنی ارمنستان ، جاذبه های دیدنی مالدیو ، جاذبه های گردشی تایلند ، جاذبه های گردشی مالزی ، جاذبه های مالزی ، جزایر تایلند ، جزیره ، تور کیش ویژه پاییز ، تور کیش ویژه فروردین ، تور کیش،تور ارزان کیش،تور لحظه آخری کیش،تفریحات کیش،جذابیت های ک ، تور کیش،تور ارزان کیش،تور لحظه آخری کیش،تور چارتر کیش،شهر حریره، ، تور کیش،تور ارزان کیش،تور لحظه آخری کیش،تور هوایی کیش،تفریحات کی ، تور کیش،تور ارزان کیش،تور لحظه آخری کیش،تور کیش ویژه پاییز،تعطیل ، تور کیش،تور ارزان کیش،تور کیش ویژه محرم،محرم،تور چارتر کیش،آفر ت ، تور کیش،تور ارزان کیش،خرید از کیش،حراج کیش،تور لحظه آخری کیش،تور ، تورارزان استانبول ، توراستانبول نوروز97 ، تورچارتر مشهد ، توردبی ، تورمشهد ، تورها ، تور کربلا،تور ارزان کربلا،تور لحظه آخری کربلا،ویزا،ویزای کربلا،ه ، تور هند ارزان قیمت ، تور هند با پرواز ماهان ، تور هوایی باکو ، تور های لحظه اخری ، تور های نوروز ، تور مشهد ویژه بهار ، تور هند دقیقه90 ، تور هند لحظه آخری ، تور هوائی ارمنستان ، تور هوایی ، تور کیش ارزان ، تور کیش از اصفهان ، تور کیش تور ، تور کیش دقیقه 90 ، تور کوش آداسی ، تور کوش آداسی لحظه آخری ، تور کیش | ساحل نقره ایی کیش ، تور کیش از نهران ، تور کیش با پرواز ماهان ، تور کیش برای عید ، تور کیش بهار ، تور کیش بهار 97 ، تور کیش تابستان 97 ، تور مالزی از تهرا ، تور مالزی با پرواز ماهان ، تور مالزی تابستا96 ، تور مالزی تابستان ، تور مازی لحظه آخری ، تور مارماریس تابستان96 ، تور مالدیو،تور ارزان مالدیو،تور لحظه آخری مالدیو،تور مالدیو از ت ، تور لحظه آخری کربلا ، تور لحظه آخری دقیقه90 ، تور لحظه آخری مارماریس ، تور لحظه آخری مالدیو ، تور لوکس مشهد ، تور لحظه احری ، تور لوکس استانبول ، تور مالزی،تور ارزان مالزی،تور لحظه آخری مالزی،جزیره مالزی،شگفت ا ، تور مشهد از اراک ، تور مالزی،تور ارزان مالزی،تور لحظه آخری مالزی،تحصیل در مالزی،تحص ، تور مالزی،تور ارزان مالزی،تور لحظه آخری مالزی،تفریحات مالزی،تفری ، تور مشهد با قطار ، تور مشهد تابستان ، تور مشهد تابستان 96 ، تور مشهد تابستان 97 ، تور مشهد از زنجان ، تور مشهد از قزوین ، تور مشهد از کرمان ، تور مشهد از کرمانشاه ، تور مشهد با بهترین پرواز ، تور مشهد ویژه عید غدیر ، تور مشهد ویژه فروردین ،

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ